Thursday, 22 November 2012

CARA NAK MELIHAT KEMBAR QARIN ANDA


Cara Nak Melihat Kembar Ghaib Kita.

Anda pernah dengarkan yang kita mempunyai kembar ghaib/Qarin?

Berikut adalah cara untuk melihat Qarin :

Ada 8 langkah:

1. Cabut 7 helai rambut kepala.

2. Ambil 7 potongan kuku tangan atau kaki.

3. Letakkan semua di atas sehelai kain putih (apa saja, yang penting putih).

4.  Gulung  kain putih yang ada isinya tadi.

5. Ambil limau nipis, satu saja, perah airnya hingga habis.

6. Air perahan tadi anda titiskan pada gulungan kain putih.

7. Gulungan kain tadi anda letakkan di taman atau halaman rumah, atau di mana saja yang penting dekat pagar rumah, kalau boleh jangan bagi orang lain tahu, tak perlu ditanam letak saja di antara tumbuhan.

8. Tunggu 7 hari, sehingga Qarin anda datang, hingga malam kelapan, dia boleh muncul di mana saja, cuma munculnya sepintas, biasanya kembaran itu meniru apa yang sudah pernah kita kerjakan atau yang akan kita kerjakan, dia tak boleh dilihat  orang lain, cuma kita sendiri.

P/s : Jangan takut! Dia pun makhluk Allah!





Credit to Blog Mazer



3 comments:

Puff Buff Duff said...

dah lah aku suke pow duit kt mak bapak aku,, sekali dia menjelma depan aku "nak RM10 nak top up"

Tannhayy said...

tarik nafas dalam2,pasang kuda2 then u teriak la sekuat yang bule:)

Puff Buff Duff said...

bende ni x syirik ker? sbb nak kene guna kain putih n limau bagai.. selalunyer yg nk bende masam2 ni mcm nk panggil hantu raya. bukan ke hantu raya tu rupe mcm tuan dia ker?